Marcel Messing aan het woord

Het is altijd weer een plezier om naar Marcel Messing te luisteren. Hij spreekt altijd vanuit het Hart, zijn woorden zijn immer nauwkeurig afgewogen en van de zuiverste intentie. Zijn spirituele aard is niet van zins de wereld af te doen als een illusie; zijn betrokkenheid is met ieder mens. Ik was dan ook onlangs blij verrast een tweede interview van Jorn Luka met hem te mogen aantreffen. Na twee eerdere tevergeefse pogingen beide gesprekken op mijn BitChute kanaal te laden (bekend probleem daar; komt regelmatig voor), heb ik dit zojuist een derde keer geprobeerd, opdat ik deze na dit schrijven gepubliceerd mag aantreffen en op dit blogbericht kan inlijven. YouTube heeft al eens een prachtige voordracht van Marcel Messing verloren, toen TNU Delft besloot deze te verwijderen; ik preserveer ze graag op BitChute. Mocht de upload wederom niet lukken dan zal ik de YouTube versies plaatsen. (…) Weer een etmaal ging voorbij en ook een vierde upload wilde niet lukken; YouTube it will be.

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

2 reacties op Marcel Messing aan het woord

  1. Tineke zegt:

    Ik heb de laatste podcast zaterdagavond gekeken!
    Ik hang aan zijn lippen.
    Ik heb alles van deze man gevolgd en heb niet eerder iemand zo gepassioneerd de materie horen uitleggen.
    Wat een kennis,wat een wijsheid en wat een geheugen,
    Ik zou graag eens me te goed doen in zijn bibliotheek.
    Jorn doet het ook goed,weinig interrupties en Marcel aan het woord laten.
    Ik deel het ook zo snel mogelijk.

    Geliked door 1 persoon

    • Joost Lips zegt:

      Blij te horen Tineke dat Marcel Messing deze dagen zoveel meer gehoor mag vinden. Ook Karin luistert graag naar hem, ook als ze een voordracht al vaker heeft beluisterd. Dit is omdat de man Ziel heeft en Hart uitdraagt. Prachtig.

      Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.