Improvisatie: Ride in the night

Het is lang geleden dat ik iets op Soundcloud plaatste maar nu is het er dan toch weer van gekomen. Met een goedkoop netbookje nam ik het op. Het raam stond open, je hoort af en toe verkeer. Een improvisatie op klassieke gitaar. Ik ben zeker geen technisch wonder op het instrument; denk daarbij eerder aan de uitspraak van virtuoos Jan Akkerman over Neil Young: ¨Valt me nog mee dat zijn vingers niet tussen de snaren verstrikt raken.¨ Maar wellicht dat er toch wat te genieten valt. Heb met de software Audacity wat galm aangebracht, zodat het klinkt alsof ik speelde in een badkamer of andere locatie met ruimtelijke akoestiek. Achter de Soundcloud link hierboven zijn nog drie andere opnamen, van geruime tijd terug, te beluisteren. Voel dat ik de komende tijd meer muziek zal uploaden, verheug me er nu al in.

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.